Evde El Yapımı Dut Sirkesi Yapımı

Evde El Yapımı Dut Sirkesi Yapımı

Okunma Sayısı: 1295 Yayın Tarihi: 05 Sep 2020 Yorum 0

Dut Sirkesinin Yapılış Şekli: Dutlarımızı önce bol su ile güzelce yıkayın ve bir kavanozun içerisine yerleştiriniz.Domatesi yıkadıktan sonra kabuklarını soyun. Ufak küp halinde doğrayın.Bir tülbent parçasını kese şekline getirin ve içine bayat ekmek dilimlerini ekleyip ve ağzını sıkıca bağlayın.Dutların üzerine önce nohutu, toz şekeri ve ekmek kesesini yerleştirin. Daha sonra kavanoza ağzına kadar su ekleyin.Kavanozun ağzını temiz bir tülbent ile kapatın ve karanlık bir yerde saklayın.Dut sirkesiniz beklettiğinizin yerin oda sıcaklığında olmasına dikkat edin

Devamı..!

Evde El Yapımı Alıç Sirkesi

Evde El Yapımı Alıç Sirkesi

Okunma Sayısı: 642 Yayın Tarihi: 03 Sep 2020 Yorum 0

Alıç Sirkesi Tarifi.Alıç Sirkesi Nasıl Yapılır.Alıçları bol suda güzelce yıkayın. Tek tek kontrol edip içinde kurtlu olanları ayıklayın.Alıç Sirkesini yapacağınız 5 litrelik kavanozunuzu iyice yıkayıp. Alıçları içine koyun.Alıçların üzerine 4 litre suyla tamamlayın. Tuz, sirke ve nohutları da ekleyip kavanozun ağzını temiz bir tülbentle kapatıp lastik ile sabitleyin.Kavanozu güneş-ışık almayan bir yere koyup arada kontrol ederek 3 hafta kadar bekletin. Bu sürede alıçlar yavaş yavaş kavanozun dibine çökecektir.Tüm alıç taneleri kavanozun dibine çöktüğünde Alıç sirkesi yenmeye hazırdır.

Devamı..!

Evde Üzüm Sirkesi nasıl Yapılır?

Evde Üzüm Sirkesi nasıl Yapılır?

Okunma Sayısı: 654 Yayın Tarihi: 03 Sep 2020 Yorum 0

Kavanozu ılık ve karanlık bir ortama yerleştirin ve iki günde bir tahta ya da silikon bir kaşıkla güzelce karıştırın. Bu işlem tüm üzümler dibe çökene kadar ve yaklaşık 20-22 gün sürdürün.Daha sonra sirkenizi 20-21 gün daha yine aynı yerde karıştırmadan ağzı kapalı şekilde bekletin ve mayalanmasını sağlayın.İyice fermente olan-mayalanan üzüm sirkesinin üzerinde “sirke anası” adı verilen tabaka oluşacaktır. Sirke anasını bir kenara alın ama sakın atmayın çünkü başka sirke çeşitleri yaparken de bal yerine kullanabileceğiniz çok değerli bir malzemedir.

Devamı..!

Evde El Yapımı Doğal Elma Sirkesi Yapımı

Evde El Yapımı Doğal Elma Sirkesi Yapımı

Okunma Sayısı: 402 Yayın Tarihi: 03 Sep 2020 Yorum 0

Evde sirke yapımı Tarifi: Elmaları kavanoza koyduktan sonra,kavanoza balı, bulguru ve daha sonra nohutu ekleyin. Elinizde sirke anası var ise, bal yerine sirke anası kullanabilirsiniz.Tüm malzemelerimizi ekledikten sonra üzerini kapatacak kadar su ile tamamlayın. Suyu da ekledikten sonra tüm malzemeleri bir kaşıkla iyice karıştırın.Cam kavanozun ağzını bir tülbentle kapatın ve sirkeyi beklemeye alın.Bekletilmenin ilk 20 gününde sirkeyi güneş-ışık görmeyen, serin ve kuru yerde,nemli olmayan bir yerde saklayın.

Devamı..!

Arabic Kolombiya Kahvesi

Arabic Kolombiya Kahvesi

Okunma Sayısı: 948 Yayın Tarihi: 03 Jul 2020 Yorum 0

Her kahvenin farklı tat ve lezzette olmasının temelinde,Kahvenin yetiştiği bölgenin hava,yağmur,Güneş,yükseklik-rakım ve sıcaklık değerlerinin farklılık göstermesidir.Topraktan kaynaklı farklılıklar da çok etkili olmaktadır.Kolombiya Dünya kahve üretiminin yüzde 14 ü kadar bir yere sahip.Bu durum colombiya'yı Dünyanın en büyük 3. kahve üreticisi yapmaktadır.

Devamı..!

Kilo Aldırmayan Beslenme Tarzı

Kilo Aldırmayan Beslenme Tarzı

Okunma Sayısı: 596 Yayın Tarihi: 25 Jun 2020 Yorum 0

Bugün biraz Kilo vermeden ve beslenmeden bahsedelim aslında bunun çok basit bir kuralı var biliyorsunuz Az ye çok hareket et .Özellikle altta yatan bir hastalığınız yoksa Sadece bu iki kuralı yerine getirmeniz ve zayıflamanızı sağlayacaktır ve istediğiniz kiloda kalmanızı sağlayacaktır. Dolayısı ile konu kapanmıştır. hepinize teşekkür ederiz Kilo vermek için 15 önerimiz var:

Devamı..!

Antioksiadan Besinler Gıdalar

Antioksiadan Besinler Gıdalar

Okunma Sayısı: 454 Yayın Tarihi: 24 Jun 2020 Yorum 0

Bağışıklık Sistemini Güçlendirmek İçin Ne Yapılmalı? Tüm besin gruplarından orantılı ve dengeli bir beslenme yapılmalı. Her Gün,Günde en az 2-3 litre su içilmeli. (serbest radikallerin vücuttan atılmasını sağlar) Hazır gıdalardan, aşırı şeker, tuz, yağ tüketiminden kaçınılmalı. Kızartma yemekler yerine ızgara, haşlama, buğulama tercih edilmelidir. Daha az alkol ve kahve tüketilmelidir. Daha çok yeşil çay ve maden suyu (soda değil) içilmelidir. Düzenli olarak vücudu zorlamayacak orta seviyede egzersiz,spor veya aktiviteler yapılmalıdır. Her gün aynı saatlerde,standart 7-8 saat düzenli ve yeterli şekilde uyku uyunmalı. Aşırı stresten kaçınmalıyız, stresle baş etme yöntemleri geliştirilmelidir.Örneğin bir hobi aktivitesi, nefes egzersizleri teknikleri, stresli ortamdan uzaklaşma gibi Tansiyon ve Şeker kontrol altında tutulmalıdır. Doğum kontrol hapı gibi ve benzeri hormon ilaçları kullanılmamalıdır. Kendinize zaman ayırın.Çevre ve Gürültü kirliliğinden uzak yerlerde, rahatlayacağınız zamanlar ayırın. Brasika Sebzeleri olan brüksel lahanası, brokoli, turp, karnabahar, hardal, şalgam, beyaz kara ve mor lahana ile Alyum Sebzeleri olan sarımsak, arpacık soğanı, Frenk soğanı, taze soğan, kırmızı soğan, kuru soğan, pırasa beslenmenizde mutlaka yer almalıdır. Haftada en az 2 gün omega-3 içeren deniz mahsülleri tüketilmelisiniz. Mümkün değil ise Omega-3 takviyesi almalısınız. Fast food beslenme yerine ev yemekleri,sebze yemekleri tercih edilmelidir. Kişisel bakımınızı, el-ayak ve vücut hijyenini özenle yapmalısınız.

Devamı..!

1 den 7 e 40 (6 sayfa) ürün gösteriliyor